Saturday 3 July 2010

Its ended . Its finally ENDED

Are u tired?
Yes i am.
How is your throat?
Its SEXY!!!

How is your leg?
Its pain.

Did you have fun ?
Its quite boring without an electric equipment.

Did your get a prize?
Absolutely not and i get the last place in 1x200m.

BUT its isnt important already....
Its ended...
Finally Ended....

两年一次的运动会
在我初中生涯画上了美丽的句号


老实说
有不舍得
因为可以不必上课
不必穿校服
只需要欢呼
喊破喉咙就行了

甚至
你还可以
爽爽去参加一些项目
娱乐自己

我很怀念这两天

虽然只是
短短两天
可是
我却感受到
本校的团结精神
一起
起哄!

一起
欢呼!

一起
玩人浪!

一起
到跑道
与校长同跑!
woah!!!!
壮观啊!!!!
















初三更不用说了
一起对初一仔说
初一 !!!收皮啦 !!!

欢乐的时光总是过得特别快
两天=48个小时
一眨眼
就说byebye 了

喂!
我还没有拿到我的
最佳运动员奖!!!!

好了
我要去领奖~
byebye!

我发觉我很上镜
wakakakakakakaka~~~
XD

2 comments: